Subject: FW: 24032 Riigitee 1 LOK - võtmeisiku CV
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 08:55:06 +0300

Tere,

Palun registreerida deltas lepingu 3.2-3/24/1411-1 „Riigitee 1
Tallinna-Narva tee km 51,8 – 52,4 lõigul liiklusohtliku koha
likvideerimise põhiprojekti koostamine“ võtmeisikud.

Tänan,

Anni

From: Triinu Kooskora | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 29, 2024 5:24 PM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Cc: Karl Kadak | Roadplan <[email-masked]>
Subject: 24032 Riigitee 1 LOK - võtmeisiku CV

Tere!

Saadan teede projekteerimise eest vastutav isiku kohta nõutud materjali.

Materjal on lisatud kirja manusesse.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.